perjantai 7. joulukuuta 2018

Tiedossa piinaa..

Olen nyt päätynyt siihen tulokseen, että joko minulle on tulossa vuosisadan menkat tai sitten raskaus on alkanut. On ollut kaikennäköistä vaivaa viime päivinä, mitä en ole ennen kokenut kierron loppupuolella. Viimeksi kerroin sekaisin menneestä vatsastani juoksulenkillä. Nyt mukaan kuvioon on tullut lievä pahoinvointi iltaisin. Tiistai meni oikeastaan aikas hyvin ilman mitään tuntemuksia, mutta keskiviikko iltana olin ihan todella voimaton ja hivenen huonovointinen. Oli ihan sellaista lievää pahan olon tunnetta, kuten vatsataudissa. Ruoka kuitenkin maistuu ja se ei itsellään vedä mahaa sekaisin. Tämä toistui taas eilen. Sain kunnon paha-olo kohtauksen illalla ollessani kuntosalilla.
Tarkoitus oli tehdä treeni painoilla, mutta eihän siitä mitään tullut, kun olisi tehnyt mieli heittää laattaa jo alkulämmittelyn aikana. Lisäksi mahani veti niin kuralle, että oli pakko keskeyttää treeni ja mennä kotiin. Illan makasin sohvalla vilunväreiden ja hieman juoksevan nenän kanssa.
Nyt aamulla oloni oli taas ihan normaali. Eli joko minulla on mahatauti tai sitten tämä liittyy johonkin muuhun. Toivon jälkimmäistä ;) Olen kerännyt kuluneen vuoden ajan listaa itselleni, jota kutsun: "oireet, jotka muilla tarkoittaa raskautta, mutta minulla ne ei tarkoita yhtään mitään". Nyt odotankin mielenkiinnolla, että tuleeko tästä pahoinvoinnista taas vain uusi check listalleni..

Menkkajomotukset ovat pysyneet vaihtelevasti kuvioissa viime sunnuntaista asti. Välillä on sellaisia menkkoja edeltäviä kouristuksia ja sitten ne taas lakkaavat kuin seinään. Tämä on myöskin ihan uusi vaiva minun kierrossani. Näiden kouristuksien takia olen vakuuttunut, että vuosisadan menkat ne siellä ovella kolkuttelevat.
Huolta lisäsi myöskin lievä hikoilu viime yönä. Olisko kuitenkin keltarauhastasot lähteneet laskuun...
Elikkä siis piinaa on tiedossa tuleville päiville. Olen rakentanut itselleni todella suuren valtakunnan pilvilinnoihin tässä kierrossa, vaikka ei pitänyt tällä kertaa. Mahdollinen pudotus tulee olemaan korkein ja kovin tähän mennessä. Itseäni saan siitäkin taas syyttää.
Nyt vain toivonkin, että tämä perjantai kestäisi ikuisuuden. En ole vielä valmis kohtaamaan tämän kierron pettymystä...
Ensi kierrossa ei välttämättä päästä edes tekemään inssiä, koska ovulaatio osuu juuri jouluaatolle tai joulupäivälle. Klinikka on just sen jouluviikon kiinni.

"Tarviin vielä yhden yön aikaa
oo niin kiltti.
Mä tarviin viel tän yhden yön aikaa
pidä musta hetki kiinni."

-Anna Puu

4 kommenttia:

  1. Jänniä aikoja, ihan sun puolesta jännittää!

    VastaaPoista
  2. Huh kuinka jännittävää! Toivottavasti olisi hyvää luvassa <3

    VastaaPoista
  3. Apua kuinka jännittää sun puolesta! Tuliko vihdoin ne parhaimmat tulokset? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Kiitos Emma <3 Ei tullut :( Menkat Menkat ne sieltä taas vaan puski...

      Poista

Kiitos kommentistasi!

Odotus on päättynyt- kiitos

Moikka! Niinkuin olettekin huomanneet, niin hiljaiseloa on ollut ilmassa viime aikoina..ei ole aika eikä rahkeet riittänyt blogin päivittämi...