sunnuntai 23. joulukuuta 2018

Rakas Joulupukki

Tänä vuonna olen ollut erityisen kiltti ja hyväsydäminen. Olen tehnyt paljon töitä ja yrittänyt parhaani mukaan kehittyä niin ihmisenä, kuin ammatissani. Olenkin päässyt taas kerran paljon eteenpäin urallani. Olen ymmärtänyt tänä vuonna toisen ihmisen arvostamisen ihan uudella tavalla. Olen oppinut olemaan kiitollinen siitä, mitä minulla jo on elämässäni. Olen oppinut arvostamaan elämän pieniä asioita entistä enemmän.
Olen kuitenkin ollut erityisen katkera, josta en ole ollenkaan ylpeä. Olen kateellinen ystävilleni, jotka ovat tulleet raskaaksi sormia napsauttamalla. En pidä itsestäni tällaisena. Ymmärrän paremmin kuin hyvin, että elämän suuria asioita ei saa ilman vaivan näköä ja että kaikella on hintansa. Olenkin aina ollut valmis tekemään töitä onnellisuuteni eteen. En kuitenkaan ymmärrä, miksi jotkut joutuvat tekemään niinkin tärkeän asian, kuin oman lapsen saamisen eteen niin valtavasti työtä ja kokemaan kärsimystä, kun taas toiset saavat sen melkein ilmaiseksi, ellei vaan vahingossa. En vain ymmärrä, miksi maailma on niin epäreilu.
Vaikka tiedän, että elämä ei ole ansaitsemisesta kiinni, olen kuitenkin vahvasti sitä mieltä, että minä ja puolisoni ansaitsisimme oman vauvan. Me olisimme niin hyvät ja rakastavaiset vanhemmat. Ymmärrän myöskin, että voin vain itse vaikuttaa omaan onnellisuuteeni. Minun on itse hyväksyttävä tämä kipeä totuus ja oppia elämään sen kanssa. Olen vain ja ainoastaan itse vastuussa omasta onnellisuudestani. Voin ryömiä itsesäälissä ja olla pahalla tuulella, mutta olen oppinut senkin tämän vuoden aikana, ettei se auta tätä asiaa mitenkään. Päätös on minun. Vain minä voin kääntää tämän asian vahvuudeksi ja yrittää kehittyä ihmisenä tämän kautta. Tämä on meidän polku ja se polku nyt vain sattuu olemaan vähän syvemmältä  kuin muilla. Yhdestä asiasta olen kuitenkin 100%:ttisen varma: luovuttaa en aio! Niin kauan kuin minussa henki pihisee, niin eteenpäin rämmitään.

Joulupukki, tänä vuonna toivonkin vain ja ainoastaan omaa lasta. Voit jättää minut vaikka koko loppuelämäksi ilman yhtäkään lahjaa, jos vain lupaat minulle vauvan.
Jos olet sitä mieltä, etten vielä ole valmis saamaan sitä tärkeintä ja kalleinta lahjaa, niin voisitko kertoa minulle mitä voisin tehdä toisin, että sen paketin ansaitsisin? Olen valmis tekemään ihan mitä vain.
Lisäksi toivon jokaiselle vauvasta haaveilevalle kanssasisarelleni sitä samaa. Joka ikinen meistä olisi sen ansainnut.

Rauhallista ja toiveikasta joulua kaikille <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Odotus on päättynyt- kiitos

Moikka! Niinkuin olettekin huomanneet, niin hiljaiseloa on ollut ilmassa viime aikoina..ei ole aika eikä rahkeet riittänyt blogin päivittämi...